Suncode
60-519, Poznań, Józefa Kraszewskiego 30
Elektroniczny obieg dokumentów księgowych w firmie - co to takiego?Wykorzystywanie dokumentów papierowych wiąże się z koniecznością posiadania odpowiednio dużej przestrzeni, niezbędnej do przechowywania segregatorów lub teczek. Jest to problematyczne wśród przedsiębiorców dysponujących małą przestrzenią biurową. To właśnie między innymi z myślą o nich powstał elektroniczny obieg dokumentów księgowych w firmie, który znajduje zastosowanie w każdej branży. To praktyczne i funkcjonalne narzędzie doceniane szczególnie przez działy księgowe oraz administracyjne.
Ułatwia ono katalogowanie, archiwizowanie, tworzenie i przesyłanie dokumentów, takich jak faktury i wnioski urlopowe. Wdrażaniem podobnych rozwiązań zajmują się specjaliści z Suncode. Jest to firma, która gwarantuje współpracę na najwyższym poziomie oraz systemy dopasowywane do indywidualnych potrzeb nabywców. Dają one możliwość skanowania pism i wprowadzania ich do komputera. Dostęp do nich mają jedynie osoby upoważnione, co oznacza, że wrażliwe dane są doskonale chronione.
Systemy wdrażane przez specjalistów wiążą się z licznymi zaletami. Jedną z nich jest sprawniejszy obieg oraz mniejsze ryzyko zgubienia ważnych dokumentów. Elektroniczne rozwiązania zapewniają błyskawiczny dostęp do informacji oraz możliwość efektywnego ich wykorzystywania. Nie bez znaczenia jest także podgląd dokumentacji z dowolnego miejsca na świecie oraz zmniejszone ryzyko zagubienia faktur czy umów.
Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na elektroniczny obieg dokumentów, chwalą sobie oszczędność czasu i pieniędzy. Dzięki nim pracownicy nie muszą przeszukiwać każdego segregatora czy teczki w poszukiwaniu pism, co przekłada się na ich wydajność. Proponowane systemy są intuicyjne w obsłudze i wiążą się z obniżonymi wydatkami na administrację. Nie bez znaczenia jest również brak konieczności zaopatrywania się w papier, tonery i drukarki, które nie należą do najtańszych. Rozwiązanie to wpływa więc na budżet firmy i chroni przed niepotrzebnymi wydatkami. To ciekawa opcja dla większych przedsiębiorstw, które mogłyby być przytłoczone dużą ilością dokumentów.
Firmy według kategorii
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Usługi remontowo-budowlane
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Katalog produktów i usług dla każdego
Transport dla Ciebie i firmy
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Hodowla i rolnictwo
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza kursów i szkoleń
Atrakcje turystyczne i noclegi
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Baza organizacji i stowarzyszeń